13 Ağustos 2010 Cuma

Tatil

Başka söze ne hacet, Emir tatilde :))) Çok gezdim, çok eğlendim...


Tavşanlarla tanıştım,

Öğle vakti kestirmek pek bir keyifliydi.

Salıncakta sallandım

İlk gün ilk andan itibaren etrafı keşfettim, otelin detaylı bir haritasını çıkardım.

Etrafta bir sürü hayvan vardı, onları sevdim. Bu köpek bir garipti doğrusu hiç yerinden kıpırdamıyordu.

Hamak keyfi de güzeldi.

Etraftaki karınca nüfusunu azalttım.

Not: Fotoğraf makinesinin tarihi yanlış, sanırım annem kendini daha genç göstermek istiyor. 2007'ye sabitlemiş. Doğru tarih 08.08.2010 olacak sanırım.

Koştum, oynadım, zıpladım, şarkı söyledim, ne biliyim işte bir sürü şey yaptım.

Bu da başka bir hayvan dostumuz kedicik, o da hiç kıpırdamadan kendini bana sevdirdi. Pek şirindi doğrusu. Başka hayvanlar da vardı. Mesela ördekler, kurbağalar, küçük insanlar filan. Onları da çok sevdim. Cicicici (ne demekse).
Daha burda sayamayacağım pek çok şey yaptım, bir güzel eğlendim, dinlendim. Annem ve babam için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim, sanırım onlar benim peşimde birazcık yoruldular :P

0 yorum: