25 Kasım 2009 Çarşamba

Dokuz Ay Bitti...

Uzun bir aradan sonra herkese selamlar.




















17 Kasım sabahı saat 8 sularında anneannem ile dedemi hac yolculuklarına uğurladık. Onları daha gitmeden çok özledim.

Böylece benim de yaramazlık ve özlem dolu günlerim başladı.

Boş vakitlerimde durmadım çalıştım. Teyzeme incikbocuk yapımında yardım ettim. Benim sayemde jeliboncuk'un işleri açıldı.




















Annemi çıldırttım. İşe mi gitsin, eve mi baksın yoksa benle mi uğraşsın bir türlü karar veremedi. En sonunda üstü açık spor arabamla oymamamda bana yardım etti.




















Yılmadım babamı da çıldırttım. Markette kendi arabamda güzel, sakin ve güvenli bir şekilde gitmek varken market arabasına binmek için direttim ve de başarılı oldum.




















Merak edenler için 9. ayımı doldurdum. Lakin tüm kaşıma ve kaşınma faaliyetlerine rağmen dişlerim henüz çıkmadı.




















İnanmıyorsanız bir de yakından bakın. Aha işte hala çıkmadı keratalar. Bi çıkarlarsa ben onlara gösterecem zaten bu kadar kaşındırmanın acısını. Hıııı



















Hala emzik emiyorum. Bakkalda markette, alışveriş merkezinde, çarşıda pazarda beni gören amcalarım teyzelerim evet emzik emiyorum, emmeyi de çok seviyorum. Niyetim de askere gidene kadar emmek var mı itirazınız. Allah allah yaaa.















Ayrıca çooookkk sevimliyimdir, bir gülücükler herkesin gönlünü kazanırım.
Fakat çok da havalıyım. Öyle herkese pas vermem, ortamlara girdiğimde azbiraz mesafeliyimdir.

2 yorum:

İlknur dedi ki...

Emircim vallahi ozlettin kendini. Coook buyumussun gormeyeli. Oncelikle anneanne-deden hayirlisi ile gidip donsunler. Allah kabul etsin haclarini.

Resimlerin hepsi ayri guzel ama su bereli resmine bayildim. Neden cocuklara bu kadar guzel sapkalar yaparlar ki kiskaniyorum.

Disleri de hiccc merak etme senin su kucuk abin Ahmed var ya o da 10. ayi bitince cikarmisti. Gelirler gelirler insallah. Gec olsun da guc olmasin.

cemile iskefiyeli dedi ki...

emircik
senin o tatlı fotoğraflarını izlerken nerdeyse yiyecektim :)
seni çok özledim