9 Mayıs 2009 Cumartesi

Son Numaram























Bugünlerdeki son numara bu heralde. Neyse ben de hep sırtüstü yatmaktan yorulmuştum zaten iyi geldi. Ama bi de kafamı tutabilsem, çok ağır bişey bu kafa yaaa, dik tutmak çok zor oluyo, hopp yine düştü işte.

3 yorum:

İlknur dedi ki...

Maşallah küçük Emire. Hergün yeni numaralar var bunlarda valla :) İnsan seyretmeye doyamıyor.

jeliboncuk dedi ki...

Yerim seni yaaa...
Ah şu okul bitse de doya doya sevsem mıncıklasam yarım saat ancak görüyorum ki :( o zamanda göremiyorum işte bu numaraları :)

emir iskefiyeli dedi ki...

Teyzoşum bende numara çok, sen hele bir bitir okulu o zaman görüşürüz